پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
کسب عنوان ده درصد برتر راه حل‌های علمی در سومین دوره جشنواره بین المللی KANS

کسب عنوان ده درصد برتر راه حل‌های علمی در سومین دوره جشنواره بین المللی KANS

- 1402/06/11

محصول نوآورانه شرکت زیست فناوری شب تاب، واحد فناور مستقر دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی، موفق به کسب عنوان: "ده درصد برتر راه حل‌های علمی" در سومین دوره جشنواره بین المللی KANS شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از روابط عمومی دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی، محصول نوآورانه شرکت زیست فناوری شب تاب، واحد فناور مستقر دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی، موفق به کسب عنوان: "ده درصد برتر راه حل‌های علمی" در سومین دوره جشنواره بین المللی KANS شد.

عبارت KANS مخففKnowledge Application and Notion for Society به معنی "مفهوم و کاربرد دانش برای جامعه" بوده و هدف این جشنواره ارائه راه حل‌های مبتنی بر علم برای مسائل انسانی است که توسط دانشمندان جوان، دانشجویان دانشگاه‌ها و اساتید زیر 45 سال در سراسر کشورهای اسلامی ارائه می‌شود.

تیم فناور شرکت زیست فناوری شب تاب به مدیر عاملی آقای مهندس مصطفی حجتیان فر، برای تولید محصول "گوگرد مایع غیر اسیدی" که به منظور کاهش شوری خاک و افزایش عملکرد ذرت استفاده شده بود، مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت موفق به کسب عنوان "ده درصد برتر راه حل‌های علمی" در بخش صنعت غذا و کشاورزی شدند.

گوگرد مایع غیر اسیدی محصولی از شرکت فناور زیست فناوری شب تاب بوده که در فرمولاسیون آن از اسید به عنوان حلال استفاده نشده و همچنین عدم استفاده از اوره و سایر مواد افزودنی محرک کاذب رشد، و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، سبب شده که محصول این شرکت خاصیت ضد شوری داشته باشد و به منظور کاهش دهنده شوری خاک مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود پیوست خبر مهدا متولی حقیقی مهدا متولی حقیقی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.